SVRHA SEMINARA:
Ljudski faktor igra ključnu ulogu u promoviranju, prodaji i/ili pružanju usluga. Visoka razina komunikacijskih i vještina kod djelatnika ne samo da je potrebna u cilju povećanja prodaje i unapređenja kvalitete usluge, već je dio cjelokupne slike branda određene kuće.
Učinkovitom komunikacijom moguće je "dodati" vrijednost proizvodu, usluzi i ukupnom poslovanju. Svrha seminara je usvojiti i usavršiti znanja i vještine iz područja poslovnog bontona i komunikacije koji će biti temelj holističkog pristupa u razvoju kvalitete usluge, kao i element isticanja na tržištu.
Seminar obuhvaća sljedeće teme:
- Komunikacijski okvir: što je komunikacija te forme poslovne komunikacije
- Neverbalna i verbalna komunikacija (poštivanje internih smjernica –pravila kuće)
- Pristup klijentu -važnost prvog dojma
- Ključni elementi poslovne komunikacije
- Vještina aktivnog slušanja - pitanja i tehnike otkrivanja želja i potreba klijenta
- Diskretno nuđenja usluga i proizvoda - specifičnost prodajne komunikacije
- Prodajne vještine- razgovaranje, nuđenje i prezentiranje usluge i proizvoda
- Najčešće greške u komunikaciji djelatnik-klijent
- Pravila postupanja u slučaju pritužbi
NAČIN REALIZACIJE:
Predavanje, vježbe, radionica
Naši predavači su educirani i profesionalni sa dugogodišnjim iskustvom predavanja. Nastava se odlikuje kvalitetnim metodama rada i stručno odabranim materijalima.
TRAJANJE:
Svaki seminar traje 10 školskih sati.
Nastava obuhvaća teorijska znanja i interaktivne koje su prilagođene potrebama radnog mjesta.
CIJENA: na upit
Učilište Virtus Vam nudi mogućnost održavanja nastave "in house".